به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کنشگران اجتماعی و افراد و گروه‌های برتر دومین همایش جایزه ملی احسان در کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

افراد و گروه‌های شاخص جایزه ملی احسان در کردستان تجلیل شدند

به گزارش سازمان از سنندج، نماینده ولی فقیه در استان کردستان سه‌شنبه‌شب در مراسم تجلیل از برترین‌های دومین همایش جایزه ملی احسان در کردستان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجدانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اظهار کرد: تلاش مجاهدانه و جهادی توام با فکر در راستای خدمتگذاری دلسوزانه از ویژگی‌های بارز این نهاد است. حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی با اشاره به نقش اساسی گروه‌های مردمی و خدمتگذار، افزود: شما کنشگران اجتماعی به فکر ابتکار و نوآوری باشید و از تکرار مکررات خودداری کنید.

وی همچنین خطاب به این گروه‌های مردمی تاکید کرد: با توجه به اینکه شماها در مناطق کم‌برخوردار خدمت می‌کنید باید به سمت فرهنگ‌سازی صحیح هم سوق پیدا کنید. مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم در این مراسم گفت: ستاد اجرایی در حوزه خدمات اجتماعی سه هدف اصلی را دنبال می‌کند که تقویت مولفه‌های اجتماعی انقلاب اسلامی همچون مسجدمحوری، جوانگرایی و توجه ویژه به فعالیت‌های بانوان از این اهداف است. مهدی طالبی همچنین، تکمیل خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی دولت با تمرکز مناطق کم‌برخوردار و تلاش در راستای استفاده از ظرفیت گسترده مردمی را از دیگر اهداف ستاد اجرایی ذکر کرد.

وی تصریح کرد: درسال جاری ۲۲۰ گروه خدمت‌رسان از قبیل خیریه، ثمن‌ها، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی در استان ایفای خدمت کرده‌اند. در این مراسم از ۳۰ نفر از برترین افراد و گروه‌های خدمت‌رسان از بین ۲۲۰ گروه همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش‌های مسجد، خیریه، نوآفرین، عدالت آموزشی، بانوان، فعال اجتماعی، مسئله محور، سلامت و درمان و ترویج و رسانه در استان کردستان تقدیر شد. انتهای پیام/2330/74

دیدگاهتان را بنویسید