امام جمعه موقت رامهرمز گفت: سازمان آب در شکستن لوله‌های آب اقدام فوری انجام نمی‌دهد در حالی که بحران آب داریم.

آبفا رامهرمز در موضوع شکستگی لوله‌های آب سهل انگاری می‌کند

به گزارش سازمان از اهواز، حجت‌الاسلام کرم‌الله فاضلی امام جمعه موقت رامهرمز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای اباصالح المهدی(عج) ضمن توصیه خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: در آستانه سال جدید نوع دوستی خود را باید بروز دهیم و دستگیر نیازمندان و مستضعفان باشیم که این از حقوق مؤمنین بر همدیگر است.

وی با برشمردن حقوق مؤمنین بر یکدیگر بیان کرد: یاری همدیگر، سرزدن به هم، دستگیری در زمان نیاز، شرکت در تشییع جنازه، حفظ منافع همدیگر در حضور و غیاب، ذکر خیر و نیکی اموات مؤمن از جمله حقوق مؤمنین بر همدیگر است، با رعایت این حقوق هست که رحمت خداوند جامعه را در برخواهد گرفت و با این برکت و رحمت الهی است که مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی برطرف می‌شود.

امام جمعه موقت رامهرمز با اشاره به موضوع ارتباط با عربستان تصریح کرد: این ارتباط با واسطه‌گری چین انجام شد و بلاشک در این میانجیگری برای خود هم منافعی در مقابله با آمریکا در نظر دارد، هر چند که از نظر فکری و عقیدتی این ارتباط منافع خاصی برای ما ندارد اما بحث روابط با همسایه مسلمان مانع از حضور دشمن در رابطه با این همسایه است.

وی عنوان کرد: همچنین موضوع حج و مسئله یمن موارد مهمی است که عربستان در ارتباط حسنه با ایران اسلامی می‌تواند حل و فصل کند و ما هم مسائل امنیتی و احتمالا اقتصادی خود را می‌توانیم پیش ببریم.

فاضلی با اشاره به معضلات شهری گفت: نمی‌دانم چرا در رامهرمز برخی از مسائل را که می‌توان به راحتی حل کرد طول می‌دهیم. چرا سازمان آب در شکستن لوله‌های آب اقدام فوری انجام نمی‌دهد در حالی که بحران آب داریم، چرا برخی برای گرفتن پست و مقام تلاش می‌کنند ولی در موقع عمل کاهل و تنبل می‌شوند.

وی بیان کرد: از نیروی انتظامی بابت زحمات و تلاش‌های انجام شده تشکر می‌کنیم ولی از بابت بی‌حجابی و بی‌پوششی برخی افراد گلایه‌مند هستیم، باید اقدام عملی در این خصوص صورت گیرد و متدینین  و اهل تقوا نیز از این نیروی خدوم باید حمایت و پشتیبانی نمایند تا این دهن کجی به احکام دین مبین اسلام بتوانیم جلوگیری کنیم

امام جمعه موقت رامهرمز گفت: نوروز و دید و بازدید سنت حسنه‌ای است که مورد تایید اسلام نیز قرار گرفت ولی با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان می‌بایست حرمت این ماه مبارک را نیز داشته باشیم و از برخی اعمال که موجب بی‌حرمتی به این ماه می‌شود خودداری کنیم تا بهره کامل را از این ماه داشته باشیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید