مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: پروژه تبدیل سیم به کابل در ۱۷ منطقه استان تهران با اعتباری بالغ بر یک صد میلیارد تومان به پایان رسید.

تبدیل سیم به کابل در ۱۷ منطقه تهران، با اعتبار 100 میلیارد تومان انجام شد

قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص حوزه روشنایی در شهرستان قرچک اظهار کرد: اقدامات خوبی در سطح استان انجام دادیم که نمونه کوچک آن در شهرستان قرچک بود. در حوزه روستایی از ۱۲٠ روستا، برای ۲٠ روستا در قرچک اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در حوزه روشنایی اختصاص دادیم و اقدامات خیلی خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اتمام پروژه تبدیل سیم به کابل گفت: در بحث اصلاح و بهینه روستایی تبدیل سیم به کابل تقریبا عقب بود که برای سال ۱۴٠۱ هفتصد کیلومتر را با اعتباری بالغ بر صد میلیارد تومان برنامه ریزی کردیم که از این هفتصد کیلومتر ۲۸ کیلومتر را قرچک تمام کرد و پروژه تبدیل سیم به کابل با اعتبار چهار میلیارد تومان در شهرستان قرچک به اتمام رسید. 

شهابی افزود: هر اقدام دیگری که ما بتوانیم انجام بدهیم و دل مردم را شاد کنیم، وظیفه خودمان می‌دانیم و درخدمت هستیم. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در ادامه افزود: راز موفقیت در قرچک تعامل بسیار خوب امام جمعه که بارها مسائل و مشکلات بین شهری و اختلاف بین مسئولین را حل کرد، فرماندار با روحیه جهادی، بخشدار و همکاران اداره برق قرچک که بسیار جهادی و خالصانه کار می‌کنند، است. 

شهابی بیان کرد: ما ۱۲٠ روستا را در دستور کار قرار دادیم که از این ۱۲٠ روستا تقریبا بالای ۸٠ درصد اصلاح و بهینه با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد تومان انجام شد. بحث تعویض سیم به کابل در ۱۷ منطقه از ۲۲ منطقه استان تهران با اعتباری بالغ بر یک صد میلیارد تومان به پایان رسید. اصلاح و بهینه بیش از ۴۵ روستا در سطح استان تهران با اعتباری بالغ بر چهل و پنج میلیارد تومان انجام شد. 

وی با اشاره به اینکه مشکل ما در زمستان بحث کمبود برق نیست تشریح کرد: متاسفانه به دلیل اینکه سوخت به نیروگاه ها نمی‌رسد و به دلیل کمبود سوخت چه سوخت گاز چه سوخت مایع ما با محدودیت رو به رو شدیم که با برنامه ریزی که در استان تهران صورت گفته است به صورت دو روز در میان یعنی هر صنعتی تقریبا هفته ای دوبار با هماهنگی قبلی قطع می‌شوند که امیدواریم برای روزهای آتی این مشکل برطرف شود و شاهد قطعی برق صنایع نباشیم. 

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمام تلاش وزارت نیروی برق این است که میزان کمبود برق را برطرف کنیم خاطرنشان کرد: تمام تلاش وزارت نیروی صنعت برق این است که با احداث نیروگاه های جدید و با اصلاح و بهینه نیروگاه های موجود بتوانیم میزان کمبود برق را برطرف کنیم. قطعا همراهی مردم در امر مدیریت مصرف می‌تواند کمک بزرگی کند، در سال ۱۴٠۱ با مدیریت مصرف بهینه‌ای که مردم داشتند توانستیم در بخش خانگی، تجاری و اداری بدون مشکل و خاموشی پشت سر بگذاریم، اما در حوزه صنعت نتوانستیم این توفیق را به دست بیاوریم که امیدواریم برای سال ۱۴٠۲ با همراهی همه مردم مشکلی در این زمینه نداشته باشیم. 

پایان پیام/۶۷٠۳۷/

دیدگاهتان را بنویسید