خبر شناسایی پیکر مطهر شهید علیرضا بادرام از شهدای گرانقدر دفاع مقدس طی مراسمی به اطلاع پدر و مادر و خانواده این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس اطلاع داده شد.

پیکر مطهر شهید علیرضا بادرام شناسایی شد

به گزارش سازمان به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، پیکر مطهر شهید علیرضا بادرام پس از ۳۴ سال گمنامی در عملیات اخیر نیروهای تفحص شناسایی و به معراج شهدا منتقل شد. شهید علیرضا بادرام در دهم شهریور سال ۱۳۵۱ متولد و ۴ اردیبهشت سال ۶۷ از تیپ الغدیر یزد به جبهه اعزام و پس از حدود یکسال و یکماه در تاریخ ۴ خرداد ۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد. پدر این شهید گرانقدر طی سخنانی ابراز کرد: هر کس هر کار خیر یا شری انجام می‌دهد برای نفس خود است و مهم این است که اعمال و نیات افراد منطبق با قرآن کریم باشد. وی با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه، اضافه کرد: آنچه جامعه را نجات می‌دهد پایبندی به قرآن و عمل به آموزه‌های دینی است. مادر این شهید نیز در سخنانی عنوان کرد: علیرضا، دانش‌آموز دبیرستان معارف اسلامی میبد یزد بود و وی برای توسعه این دبیرستان و واحد دخترانه و تامین زمین دانشگاه ان تلاش های زیادی کرد.

 وی اضافه کرد: شهید علیرضا بادرام جزو اولین دانش آموزان در شکل گیری مدارس معارف اسلامی در کشور بود و جزو افراد ممتاز بود. مادر این شهید با بیان اینکه علیرضا بخاطر اخلاق خوش و تواضع با همه بچه‌های مدرسه و محله دوست بود، گفت:این شهید نسبت به مردم مظلوم خوزستان و آزادسازی خرمشهر تعصب بالایی داشت. جمعه شب آیین وداع با پیکر پاک این شهید در حرم مطهر بانوی کرامت و صبح جمعه نیز در مسجد جمکران بعد از دعای ندبه انجام می‌شود  در نهایت پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس جمعه هفته جاری پس از اقامه نماز توسط امام جمعه قم بر روی دوش مردم شهیدپرور تشییع و گلزار امامزاده علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده خواهد شد. پایان پیام/78023

دیدگاهتان را بنویسید